2008-11-13

Aidan's Bar

Vet inte riktigt om det blir bättre eller sämre med min influensa, det går upp och ner hela tiden. Känner mig dock riktigt svag, så att gå ner till biblioteket (en promenad på 10min i vanliga fall) känns som ett maratonlopp. Trist att vara så orkeslös när man har mycket att göra, och annat kul man också vill göra. Får hoppas det vänder i helgen. Var meningen att jag skulle jobba i St Aidan's bar imorgon, eftersom jag blivit en av de 14 lyckliga nya medarbetarna av bar-teamet, men sjukdomen sätter ju dock stopp för det. Har kommit ut flera förfrågningar via mail om någon kan hoppa in och jobba vissa datum men jag har alltid varit precis efter den som hann först. Så när jag väl får ett sms om att jobba igår så är jag självklart sjuk, och sjukskrev mig även för imorgon med. Annars tror jag det kommer vara ett väldigt kul jobb, och roligt att få jobba med lite folk jag inte pratat så värst mycket med en del. Dessutom ganska välbetalt i jämförelse med att knega på nation i Uppsala, tror man får ca 65kr i timmen. Nej, nu ska jag proppa mig full med droger och krypa till kojs, så förhoppningsvis vaknar man upp lite piggare och gladare imorgon.

Aidan's bar så som den kan se ut
när det är riktigt packat med folk

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjälp vilket härligt välkomnande jag fick när jag kom in på blggen...min favorit med Editors! Tack...haha :) Hoppas du mår bättre idag, vi var rädda om "ditt" rum igår...räddade vad vi kunde ;)