2008-11-18

Det går bra nu, kompis, det går bra nu!

I'm back baby!! Har först äntligen gått och blivit helt frisk, är riktigt skönt. Var nog bra att ta en helt vit helg och sova tidigt, även om jag nog gick miste om en del roliga saker, men kommer fler tillfällen. Så imorrse var jag nere i gymet innan frukost, för första gången på nästan två veckor, en riktigt bra början på dagen så man vaknar till lite. En andra skön sak var att jag igår lämnade in min första uppsats här. Skönt att kunna lägga en sak åt sidan, för såklart det finns fler uppsatser att skriva. Har nu också till slut fixat så jag fått rätt kontonummer till mitt bankkonto här och kan föra över pengar och ta ut. Bara väntan kvar nu på mitt paket med nytt Visa-kort och förhoppningsvis något annat trevligt med från pärona, så fan om Posten klantar till det (vet ju hur det är på det där stället)! Appropå föräldrar så fick jag igår ännu ett trevligt samtal från pappa om att jag nu fått besked om tilldelan av studiestipendiet från stiftet för speciellt prästbarn, inga fel. Så rätt ska vara rätt, eftersom jag hedrade Adolf Lindgren med ett foto så ska jag självklart följa det fjärde budordet och hedra min fader:
Tack pappa för att Jesus är din homeboy, så jag får massa stålar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Good times good times!! Tack pappa! Söt bild förresten! :) Har en kille här som vill ha cred för tröjan oxå. Nu har han fått det tycker jag. :)
Skönt o höra att du mår bättre! kram

Per sa...

Ja visst är den, tycker faktiskt han ser nästan lite ståtlig ut faktiskt haha! Räcker det med omnämnandet för killen breve dig, eller vill han också ha en snygg bild upplagd?;) Japp, frisk och kry nu! Kram på er båda!

Anonym sa...

Ha ha Tror det räcker bra så här. Han var inte ens hemma när jag skrev det, men hörde lite gnäll häromdagen.. :) Hörs snart!

David sa...

Ibland är jag extremt glad för att inte dela gener med er...