2009-01-20

Kändis-Bingo

När man är i Stockholm, vilket inte är så ofta men börjar bli lite mer, tycker jag man alltid ser någon form av kändis, det slår aldrig fel. I lördags när jag var och shoppade lite i Västermalmsgallerian så uppmärksammade min syster mig på att journalisten och radioprataren Jessika Gedin var i samma butik. Hon kommer ju inte högt upp på kändislistan direkt, mer kul för att jag inte så länge sen när hon var med i "På spåret" uttryckte mig om hennes riktigt läskiga utseende. Speciellt håret och leendet (om man kan kalla det för det) kan få mig att drömma kallsvettiga mardrömmar. Men vem gör sedan entré om inte Robinson-deltagaren, konstnären och tv-producenten Pål Hollender. Jag stod och observerade de båda en ganska bra stund för att se om det skulle bli något form av möte, och hur det skulle gå till, men det blev aldrig något alls. Googlade nyss deras namn för att få fram bilder, och döm om min förvåning när jag hittar en på de båda tillsammans! Am I on to something here?! Försöker de dölja någon form av relation? Och varför har de en isånnafall? Har Pål sagt Bye till Beauty för sista gången? Hon är ju sjukt läskig!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja jag minns dina kommentarer om henne nångång ;)